4 Şubat 2016 Perşembe

Yeni Defterler ^.^

Merhaba,
Kasım ayında aldığım defterin serisini tamamlamanın mutluluğu içerisindeyim. Manisa'da bir D&R'da görüp aldım bu defteri. Çizgili defter kullanamadığım için bir kaç gün bir köşede bekledi sonra blogu açınca not tutarım diye yanımda taşımaya başladım. Konuyu buraya taşımamdan anlaşılacağı gibi çok sevdim ve İstanbul'da D&R'larda görünce çok sevindim ama birini bulmakta zorlandım dün serinin eksik parçasını bulunca tamam dedim artık yazabilirim :)


Ottoman moustache; kırmızı fes ve bıyıkla çok sevimli görünüyor. 



British moustache; fötr şapka, tek camlı gözlük ve bıyık bence en sevimlisi bu model olmuş. ^.^



French moustache; bere (şapkaların tarihçesinin yalancısıyım) ve bıyık (en sevimsiz bıyık). 



İtalian moustache; aşçı şapkası, şapkanın kenarından çıkan saç ve bıyık. Tam yemek tarifi yazmalık. :))



                                             







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder