16 Şubat 2016 Salı

Alışveriş - Lamy Vista, Moleskine, Legami

Merhaba,
Bir alışveriş postuyla karşınızdayım. Hepsini bir seferde yazmak istediğim için biraz ertelenmiş bir post oldu. Uzun zamandır istediğim ama bir türlü alamadığım Lamy kalemime kavuştuğumu duyurmak istiyorum. Lamy serüvenim önce versatil (mekanik uçlu kalem) ile başladı daha sonra tükenmez kalem ile devam etti. Dolma kalem kullanmayı çok istediğim halde almaya bir türlü cesaret edemedim. Aslında deneyimim olmuştu ama yanlış bir seçim yaptığım için devam edemedim. Şimdi bu şeffaf Lamy benimle :)) 




Geçen yıl başladı Moleskine merakım, çok fazla yok aslında sadece 4 tanecik oldu. Bunu tesadüfen Starbucks rafında gördüm ve gerçekten çok uygundu. Fırsatı kaçırmadım ve benimle eve geldi. Çizgili olması çok iyi oldu malum son zamanlarda çizgili defterlere olan ilgim arttı. 




Bunlar da yeni ayraçlar, Legami markasının yeni ürünlerini çok beğendim. Kadıköy'de bir kitabevinde Legami standı vardı çok şaşırdım aslından büyük mağazalar yeni ürünleri getirmeyince artık gelmez diye düşünmüştüm. 
Son zamanlarda aldıklarım bunlar uzun süre bir şeyler almam artık. :))



















2 yorum:

  1. Ay ben Starbucks Moleskine'i çok önceden bir kere gördüm, sonra alırım dedim bir daha da rastlamadım :/
    Nerede var ne zaman geliyor hiç belli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu model gelmeyecek diye duyum aldım ama bostancı starbucks da 2 tane daha vardı :))

      Sil