26 Şubat 2016 Cuma

Şile Saklı Göl



Geçtiğimiz hafta sonu Şile Saklı Göl'e gittik. Yıllardır gitmek istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım için erteleyip durduğum yerdeydim. Sabah erkenden uyandım ve hazırlanmaya başladım; içimde kelebekler kıpırdanıyordu resmen :))
Kısa bir yolculuktan sonra vardık beklenilen yere kuzenimin ısrarları sonucunda dışarda oturduk. Hava kapalıydı ve hafiften yağmur başladı her şey istediğim gibi gidiyordu gün benden yanaydı.




Kahvaltıdan sonra çevreyi keşfe çıktık tabi yağmurun izin verdiği kadarıyla. Gölün etrafı ördek ve kazlarla doluydu orman mis gibiydi yağmur bir durup bir yağdı ben de bol bol fotoğraf çekildim.




Gölde ördeklerin yanında balıklar da bir sepet ekmek yediler pes etmemek niyetindeydim ama pes eden taraf ben oldum çünkü ekmek kalmadı :))




Karamandere Saklı Göl'e gelince çalışanları güler yüzlü ve nazikti, servis son derece hızlıydı, mekan fiyatları bulunduğu yere göre normaldi. 
Daha güzel olabilirdi dediğim anlar da vardı ama her şey o kadar güzeldi ki onları görmezden geldim. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder