29 Ocak 2016 Cuma

2016 Ajandam - Moleskine

Merhaba,
Çok geciken bir yazıyla karşınızdayım. Yazmayı çok seviyorum günümü, alacağımı, gideceğim yerleri, gittiğim yerleri, yapacağımı, beğendiğim bir sözü kısacası hayatımı yazıyorum. Bazen yanımda o kadar çok defter taşıyorum ki çantam yerinden kalkmaz oluyor :) Konu dağılıyor sanki gelelim asıl konuya. Bu sene ajanda kullanmaya karar verdim. Ajandamı rahat 6 ay önce seçtim ama Türkiye'ye gelmesini beklemem lazımdı tabi ben de sabrettim ve ajandam geldi :) 




Seçimimi Moleskine markasına ait sınırlı sayıda üretilen bir haftalık ajandadan yana yaptım. Beni çeken ilk şey kapağı oldu. Snoopy en sevdiğim çizgi film karakterlerinden. 




Günlük tutarken bile günü gününe yazmadığım için haftalık ajanda kullanmak daha mantıklı geldi bana, hem daha ince ki bu benim için çok önemli hem de kullanımı daha zevkli. Günlerin küçük bölümlere ayrıldığı sol taraftaki sayfalara yapmam gerekenleri sağında ki sayfalara da notlarımı vs. yazıyorum. Hiç yanımdan ayırmak istemiyorum çok sevdim. 




2 yorum:

  1. :) sabrın zaferi :))
    18 aylık mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok bekledim ama beklediğime değdi :))
      12 aylık aldım :)

      Sil