6 Ocak 2016 Çarşamba

Keskin Color Schwarz Defter

Merhaba
Siyah ve beyaz uyumu hayatımız boyunca birçok alanda karşımıza çıkmakta, şimdi sizlere bu uyumun gerçekliğini bir kez daha göstereceğim. Keskin Color'un Schwarz adlı serisi uzun zamandır satışta. Defter adından da anlaşılacağı gibi siyah 3 ebat olarak satışa sunulmuş ben A6 ebatını seçtim hem kullanışlı hem de diğerlerine göre daha hafif. Hiçbir şekilde arka sayfadan ne yazdığınız belli olmuyor sayfalar çok kalın bunu çok sevdim.




Bu defter için uni-ball SigNo kalemlerinden (white, yellow, orange, red) aldım. Beyaz en çok tercih edileni her zaman bu defter için kullanılabilecek bir renk, sarı son derece gösterişli, turuncuyu almakla almamak arasında kaldım pek kendini göstermiyor, kırmızı siyah üzerinde pembe duruyor diye düşünmüştüm ama beyaz zemin üzerinde de durum aynı.




Kalemler gerçekten çok güzel ama çok çabuk bitiyorlar özellikle bu defter için kullanıldığında, kağıt çok kalın olduğu için sanıyorum, birde yazdıktan sonra kuruması için biraz beklemek lazım diğer sayfaya geçebilir. 



2 yorum: