31 Aralık 2015 Perşembe

Mutlu Yıllar...

Merhaba,
Bu gün 2015'in son günü hiç buruk değilim, bana ne büyük güzellikler getirdi bu koca yıl. Uzun yorucu günler çoğunluk aslında sonlarındaydı tatlı süprizleri. Yıllarca çok istedim kedim olsun ama ailem karşı çıktı, evimizin karşısında ki veterinerin kedisi vardı yavrusunu sahiplendirmek istiyorlardı günlerce anneme yalvardım ama kar etmedi sonunda ben pes ettim. Geçen sene Kasım ayında evlendim, eşim karşı çıktı benim en çok istediğime, günlerce ağlamalarım galip geldi ve istediğim aylar sonra oldu.  





İşte böyle girdi Coconut hayatıma, bütün yaramazlıklarıyla bu yılın bana getirdiği en büyük mutluluk... 
Yeni yıl sizlere kocaman mutluluklar, huzur, sağlık ve aşk getirsin...


4 yorum:

  1. Yeni Yıl, herşeyi yenilesin!Bir sen eskisi gibi kal birtanem....
    Allahım senin yüzündeki o gülümsemeyi hiç eksiltmesin. Seni çok Seviyorum Kara Kızım...

    YanıtlaSil
  2. Yaa Coconut, şapşik surat :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göründüğü kadar masum değil 😂
      Blogu yazdığım gece klozete düştü yaramaz 🙈

      Sil