18 Ocak 2016 Pazartesi

Uni Kuru Toga

Merhaba,
Uzun final haftasından sonra burdayım sonunda :) Günlerdir tek kelime yazamadım ama aklım hep burdaydı. Bu gün sizlere başlıktan da anlayacağınız gibi Uni Kuru Toga adlı kalemden bahsedeceğim. 




Sürekli kalem çevirmeye son! Özel mekanizması sayesinde kalem her kağıda dokunduğunda ucu dönüyor buda ucun her zaman aynı incelikte kalmasını sağlıyor. Bizlerde kalemimizi sürekli döndürmekten kurtuluyoruz.




Bu model 4 renk (siyah, mavi, pembe, yeşil) seçeneği ile satışa sunulmuş. Ben siyah ve yeşil renklerini almıştım. Mekanizmasını daha iyi görmeniz için yeşil olanın etiketini çıkarttım. 




Uzun zamandır aldığım ama neden kullanmadığımı bilmediğim bu kaleme şimdilerde kafayı takmış durumdayım. Daha önce bahsetmiştim 0.7 ucun bana kalın geldiğinden bu kalemle sorun ortadan kalktı tabi yazım hala çok çirkin.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder