21 Ocak 2016 Perşembe

Amin Maalouf - Yüzüncü Ad

  Kar yağsın diye bekliyorum çünkü her yerin bembeyaz olmasını çok istiyorum. Olmayacak gibi görünüyor sanırım keyfini çıkaramadım yağan karların okul, iş yoğunluğunda. Serzenişte bulunma faslından sonra gelelim bizdeki asıl durumlara, okul tatil, iş devam ediyor :(
  Çok sevdiğim yazar Amin Maalouf'un "Yüzüncü Ad" adlı romanını okumaya başladım.






   Biri kitap tavsiye etti mi hiç yerimde duramıyorum hemen alıp okumak istiyorum. Yazarın daha önce "Afrikalı Leo" adlı romanını okumuştum sayfalar birbiri ardına akmıştı. Bu romanının da beni hayal kırıklığına uğratmayacağından eminim.
   Kitap okurken cümlelerin altını çizebilmeyi çok isterdim ama sarıp sarmaladığım kitaplarıma kıyamıyor bu yüzden defter şart :) 
   

2 yorum:

  1. Bende kitap okumak istiyorum ama olmuyor yada yanlış seçimler yapıyorum 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilgi alanlarınıza göre seçim yaparsanız iyi bir başlangıç olabilir :)

      Sil