19 Temmuz 2016 Salı

Online Alışveriş (kalemlik.com)

   Merhabalar,
Sizlere yakın zamanda kalemlik.com dan yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim.




   Günümüz koşullarında artık bir çoğumuz online alışveriş yapıyoruz. Bunun içinde önümüzde birçok seçenek var. Karşılaştığım sorunlar yüzünden sürekli farklı siteleri deneyimliyorum. Bu kalemlik.com ile ilk deneyimim olduğu için sizlerle paylaşmak istedim. Maalesef karar verme sürecim alışverişin tamamlanması kadar kısa olmadı. :))




   Rengini bir türlü sevemediğim ama sürekli almalısın diyen içimdeki sesi de susturamadığım için Lamy Safari 2015 Neon Lime dolma kalemi almaya karar verdim. Buradan ulaşabilirsiniz. Kaweco kalemlerde aklım kalmadı değil bir sonraki alışverişime saklıyorum. :)) tık tık




   Kalem bahane defter şahane desem bu defteri gören bendenizin almadan duramayacağını da anlarsınız herhalde.




   Alışverişimi tamamladıktan sonra siparişimin onaylandığına dair dökümü anında mail olarak geldi. Hazırlanma sürecinde (2gün) tekrar bir mail aldım. Siparişim kargoya verildiğinde (3.gün) bir mail daha aldım. Bu süreç beni çok mutlu etti çünkü bu mailler sayesinde sürekli bilgilendirildim. Takip eden gün de siparişim son derece özenli ve korunaklı hazırlanmış olarak elime ulaştı.Uzun zaman olmuştu online bir alışverişimin sorunsuz tamamlanması. Teşekkürlerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder