12 Temmuz 2016 Salı

LAMY Safari 2016 Special Edition Dark Lilac

   Çok ama çok geciken bir post ile karşınızdayım. Sevenlerinin fısıldaşmalarına kulak veren Lamy sonunda Dark Lilac rengini satışa sundu. Yıllardır bu haberi bekleyen birçok Lamy kullanıcısı eminim ülkemize geleceği günü saymışlardır. İş yerimde daha pratik bir kullanım sağlayacağını düşündüğümden Türkiye'de satışa sunulduğu gün roller modelini satın almıştım.




   Sonra neden dolma kalem almadım diye kendi kendimi yemeye başladım ki bir arkadaşımın Almanya'dan tatil için buralara geleceğini öğrendim. Sanırım şans benden yanaydı. Büyük bir sabırla (bir türlü karar verememiştim) istediğim kalemleri aldı. Sonunda bende mor Lamy (dolma kalem) sahibi oldum. Sadece mor değil ama o konuyu şimdi açmayalım yoksa çok uzun bir post olur. :))




   Kullanıcılarını yeşil inadıyla kızdırdığından olacak mor rengini üretmekle kalmayıp birde siyah klips kondurmuşlar. Kullanıcıları çok sevindiren bu dokunuş Lamy camiasını canlandırdı diye düşünüyorum. 




   Mat olmasını pek sevemedim ama klipsini çok sevdim. İlk başlarda ucunun siyah olmasını da sevmemiştim sonradan fikrim değişti. Mor nefret ettiğim renklerden biriyken şimdilerde çok seviyorum. Çok kararsız olduğumu söylemiştim. :))

                                                                      
                                                                                                         Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder