18 Mart 2016 Cuma

Mono Graph - Tombow



Merhaba, 
Bu gün sizlere Tombow markasına ait Mono Graph adlı versatil (uçlu) kalemi tanıtmaya çalışacağım. İlk görüşte vuruldum desem yeridir. Renklerine bayıldım ama bütün renkleri piyasada yok maalesef.




Kalemin en büyük özelliği ucunun sallanarak açılması. Bu özellik şimdilerde çok moda. Hatta Serve markası da bu özellikte kalemler üretti diye biliyorum. Gençlerin de ilgisini çekiyor. Geçenlerde Kadıköy'de ki Nezih kırtasiyede de şahit oldum. 




Benim en sevdiğim yanı tutma ve kıskaç kısmının şeffaf olması. İçinde ki mekanizmanın görünmesi farklılık katmış ve kalemin ağır görünümünü yumuşatmış. Uç olarak tercihim yine aynı markanın  0.3 ucu oldu. Bu bile biraz kalın geliyor bana durumum vahim.  :)) 




Kıskaç kısmına uygulanan dikey baskı ile de uç çıkıyor ama yazarken biraz zorluyor. Kalemin silgisinin korunmasız kalması da kirlenmesine ve hoş olmayan bir görüntüye yol açıyor. 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder